27 / 02 / 2014

Rupa baru buat kali yang ke – 3824732

Assalamualaikum, tajuk hiperbola kemain. Tapi kalau aku tukar , memang takyah terkejut la, skin aku mana la penah kekal walaupun sebulan?

Aku rasa nak tukar sebab aku tengok skin yang aku freebies, rasa macam gatal teringin je nak tukar... hahahaha let me be me.

Haih nak layout unik tapi takde idea ..

»
«
  • Tak kesahlah rupa ke berapa pun, semuanya daebakk

  • @nabihah ahmad : terima kasih >__< hihi

  • Yg terpenting tjuk blog ngan header mesti 'Wanaseoby'

  • Nak curi blogskin akak yg sebelum2 ni lah! Comel sangat! =D

  • amek boleh?

  • amek boleh?

»
«

The blog writer

shazwana


An ordinary girl with a lot of hobbies, using this blog to share every pieces of her life, I am Wana without Seoby, a Marketing student who is in love with the art of coding.

Read more about me


+ JOIN THIS SITE

Instagram

Footsteps

My Bloglist

Sponsor



© 2011-2017 WANASEOBY.COM